TOP 5+2
legdrágább
Google Ads hiba
300+ audit alapján

Azt hiszed, minden vállalkozás és minden hirdetési fiók egyedi?

Meglepődnél, milyen gyakran látjuk újra és újra ugyanazokat a súlyos, drága hibákat – nemcsak a lelkes, de hozzá nem értő tulajdonosok, hanem sajnos még ügynökségek is elkövetik ezeket a hirdetéskezelő fiókokban.

Ez nem egy újabb ingyenes csali ebook ami a ChatGPT-vel lett összedobva (bezzeg a fejléc kép) csak azért, hogy megszerezzük az email címed, és életed végig bombázzunk a spammel.

Ez az anyag több mint 300 hirdetési fiók auditja után lett összeállítva, ami nem kis meló volt.

Nézzük, mennyit lehet bukni az egyes hibákkal, vagy legalábbis mi volt a rekord, amit eddig láttunk

  1. Hiba – Megszámolhatatlan mennyiségű veszteséget láttunk

  2. Hiba – Hát sajnos ez is megszámolhatatlan, de várj még egy kicsit

  3. Hiba – Ez a hiba azt eredményezte az egyik fiókban, hogy egy év alatt 4x annyit kellett költenie, hogy elérje ugyanazt az eredményt, mint az előző évben

  4. Hiba – Sokszor láttuk már, hogy a fiók költségének a 80-90% ment emiatt a levesbe, és ez senkinek se tűnt fel!

  5. Hiba – Eddigi legdurvább ese,t amikor a büdzsé 3/4 része teljesen feleslegesen lett elköltve emiatt, és itt nem csak 1 havi költésről van szó.

  6. Hiba – Bónusz – Ezzel nem veszítesz semmit, csak a lehetséges bevételt. Valakinek ez is fontos.

  7. Hiba – Bónusz – Emiatt vállalkozások szűnnek meg, álmok mennek a kukába

Húha, de ijesztő, és mik ezek a hibák?

Nem mondom meg, mert akkor nem vennéd meg, ugye-ugye látszik, hogy nem ma kezdtem. De ha megveszed akkor:

Részletes leírást kapsz róla, hogy pontosan mik ezek a hibák, hogyan jönnek létre, ki a felelős értük és hogyan és mikor kell megoldani.

Oké-oké jó a duma, de mennyibe kerül?
Igazából nem mindegy?

Lehet, hogy a jelenlegi hirdetésre szánt büdzséd fele teljesen felesleges. Mennyi ez nálad? Havi 20.000? 50.000? 100.000? 500.000?

Láttam már olyan fiókot is, ahol havi 4,5 millió költésből 4 millió teljesen felesleges volt, hihetetlen komolyan mondom és azt egy ügynökség kezelte, hát hihetetlen mik vannak az eszem megáll.

Egyébként 65.990ft+áfa, de ez semmi ahhoz, képest amennyit megspórolsz azzal, ha csak 1 azaz EGY darab hiba igaz rád a felsoroltak közül.

Mikor lehet ez neked hasznos?

Ha nem akarsz a hirdetésekből valódi eredményeket, csak "lássanak sokan", akkor ez teljesen haszontalan lesz neked. Ha nem ez az egyetlen célod, akkor nagyon hasznos lesz.

Ki írta ezt a csodás anyagot?

Szia, Hajabács Ábel vagyok, a HM Marketing Kft. tulajdonosa, és ez az egyetlen normális kép rólam, mert időm nagy részében auditokat tartok, így ritkán mozdulok ki a gép elől. 

Kb. 10 éve kezdtem el az online marketinggel foglalkozni. Eleinte csak saját magam részére, de úgy megkedveltem az ipart, hogy idővel elkezdtem másoknak is segíteni, majd végül megalapítottam a PPC Ügynökségemet. 

Azóta többszáz projektben vettünk részt (mert vannak kollégák), és ennél is több auditot tartottam már a legkülönbözőbb iparágakban. Láttam már sokmindent, a kis költségű kezdő vállalkozóktól kezdve a több országot lefedő nagyvállalatokig, olyanokat, akik maguk csinálták és olyanokat is, akik kókler vagy éppen csodás ügynökségekkel dolgoztak együtt. 

Bizalomépítés megvolt, jöhet a következő blokk.

Ez lenne a referenciák blokk

Ide kéne tenni egy csomó képernyőképet, hogy milyen rosszak voltak az eredmények előttünk és milyen jók voltak miután már dolgoztunk benne, de az auditok során megtanultam, hogy egy-egy kiragadott kép sajnos semmit sem jelet, egy hibás mérés és máris teljesen fals az adat. Ezért nem is teszek ide semmit, ha valódi részletes esettanulmányokra vagy kíváncsi, akkor az oldalunkon van ezeknek egy külön helye.

Szeretnél egy ilyen jó kis ingyenes és kötelezettségektől mentes auditot?

Az audit menete:

  1. Megadod az adataidat, amin kereshetünk
  2. Nem sokkal ezután felhívunk időpontot egyeztetni
  3. A megbeszélt időpontban megtartom veled együtt az auditot távoli asztali támogatással, így Te is élőben láthatod, hogy miket nézek és egyből megmutatom, hol vannak a hibák és a fejlődési lehetőségek. Az eddigi visszajelzések szerint ilyet sehol máshol nem csinálnak, csak kérnek egy hozzáférést, aztán majd jelentkeznek egy hét múlva egy csilivili PDF kíséretében, hogy minden borzasztó, de jó pénzért megcsinálják. Vagy csak simán egy sales előadást kapsz anélkül, hogy beleszagolnának a fiókodba.
  4. Kész, itt tudsz jelentkezni

Inkább az 5+2 Google Ads hiba érdekel?

Ár: 65.990Ft + Áfa

Megrendelés menete:

  1. Megadod a számlázási adataidat
  2. Nem sokkal ezután kapsz egy díjbekérőt
  3. Azt szépen kifizeted
  4. Ezután megkapod az email címedre az anyagot és a számlát
  5. Kész, fontos, hogy olvasd is el és alkalmazd is a benne leírtakat, attól, hogy megveszed, lehet a lelkednek jobb lesz, de a hirdetések nem lesznek jobbak