Ingyenes Facebook és Google Ads elemzés

Vess véget a feleslegesen elköltött százezreknek és az elvesztegetett millióknak!

97,9%

Az átnézett fiókok 97,9%-ban találtunk hibát és/vagy kiugrási lehetőséget. Szinte biztos, hogy a Tiédben is találnánk

43,8%

Az esetek 43,8%-ban kritikus hibákat találtunk, olyanokat amik miatt a lehetséges eredmények töredékét vagy semmit sem tudott felmutatni a fiók

Részletesebben

0 %

Kritikus hibák

Azonnal megoldandó problémák, mint például az eredmények semmilyen vagy hibás mérése, valamint ha a megbízott külsős cég hónapok óta nem járt a fiókban

0 %

Nagy hibák

Kritikus hibák nincsenek, de látszik a fiókon, hogy aki dolgozik rajta, az a hozzá nem értését igyekezettel próbálja ellensúlyozni. Például rengeteg kampány, de mindig ugyanazzal a célközönséggel és hirdetéssel, vagy nem a célnak megfelelő ajánlattétel, stb.

0 %

Apró hibák

Ezek inkább mulasztások. Kevés hirdetés lett készítve, 1-2 célközönség lett csak kipróbálva. Egész jók az eredmények, de vajon mennyivel lehetne jobb, ha valaki(k) tényleg foglalkoznának vele?

0 %

Hibátlan fiók

Ilyen is volt, egész egyszerűen minden tökéletesen be van állítva, és mi is mindent szinte pontosan úgy csinálnánk, ahogy jelenleg van

A fenti százalékok 2024.09-ig mért adatok alapján lettek kiszámítva

Szükséged van rá? Igen

Mikor? A saját gazdasági érdekedben már tegnap

Mit veszíthetsz? Mivel ingyen van, semmit, kivéve ha nem számoljuk a rosszul elköltött forintokat

Mi jogosít fel minket arra, hogy szakmailag megfelelően auditáljuk a hirdetési fiókodat?

Bőven több mint 100 fiókban jártunk már, a hozzá nem értő, de nagyon igyekvő tulajdonos munkáján át, más ügynökségek/marketing szakemberek munkáját is láttuk, és már magabiztosan tudjuk, hogy hol kell keresni a réseket.

Nem az a gond, ha hiba van a fiókodban. Az a gond, ha nem törődsz vele.

Még mi is szoktuk auditálni az általunk kezelt fiókokat. Így van! Napi szinten benne vagyunk az iparban, egy jó Porsche árát elhirdetjük minden hónapban, de biztosak akarunk lenni benne, hogy nem siklunk át megszokásból valami felett.

Vigyázz! A hirdetési felületek sunyi trükköket is hajlandóak bevetni

Összezavarnak a rendszeresen frissülő felületekkel, állandóan bevezetnek új funkciókat, gombokat, automatizmusokat, vagy éppen elrejtenek/megszüntetnek nagyon hasznos beállításokat, csak azért, hogy minél többet költs. Ezek felett nagyon nagyon könnyű átsiklani, néha még velünk is megtörténik, ezért is figyeljük többen a fiókokat.

Érdekel pár izgi sztori?

Ez itt 1,5 év munkája

Kritikus hiba

Auditot kért tőlünk egy nagyon kedves cégvezető, mert nem volt 100%-ban biztos, hogy akit megbízott a fiók kezelésével az megfelelően dolgozik-e. Sajnos jól sejtette, mert nagyon hamar kiderült, hogy 1,5 év alatt 12 azaz tizenkét módosítást hajtott végre a fiókban. Ezt 2024 nyarán néztük át, abban az évben még munka nem történt. A havidíjat természetesen sikerült elkérnie ezért.

Szomorú, szakmát megszégyenítő.

Apró beállításon múlt a nyereség

Nagy hiba

Ebben a fiókban egy nagyon lelkes szakember dolgozott, azonban sajnos nem tudták az egy konverzióra jutó költséget (azaz az egy vásárlásra jutó költséget – szaknyelven CPA) 2000ft környékéről elmozdítani. A tulajdonosnak viszont olyan termékei vannak, hogy 1000ft környékén van csak rajta haszna. Megfelezni a CPA-t nem könnyű feladat, azonban találtunk pár apró beállítást, amik akár oda nem figyelés, megszokás miatt elkerülték a figyelmet, azonban lekorlátozták a fiók teljesítményét. Ezen kívül hirdetésekből se volt sok, hiányoltuk a változatosságot, ahogy a piac is.

A fiók rendebtételére megbízott minket a tulajdonos, majd több hónapos küzdelem és folyamatos tesztelések hatására minden hónapban egyre kevesebbet kellett költeni egy vásárlásért, míg végül elérte az álomhatárt.

Hogyan néz ki az audit?

Helyette:

Ingyenes Facebook és Google Ads elemzés