Azonnal megoldandó problémák, mint például az eredmények semmilyen vagy hibás mérése, valamint ha a megbízott külsős cég hónapok óta nem járt a fiókban
Kritikus hibák nincsenek, de látszik a fiókon, hogy aki dolgozik rajta, az a hozzá nem értését igyekezettel próbálja ellensúlyozni. Például rengeteg kampány, de mindig ugyanazzal a célközönséggel és hirdetéssel, vagy nem a célnak megfelelő ajánlattétel, stb.
Ezek inkább mulasztások. Kevés hirdetés lett készítve, 1-2 célközönség lett csak kipróbálva. Egész jók az eredmények, de vajon mennyivel lehetne jobb, ha valaki(k) tényleg foglalkoznának vele?
Ilyen is volt, egész egyszerűen minden tökéletesen be van állítva, és mi is mindent szinte pontosan úgy csinálnánk, ahogy jelenleg van
A fenti százalékok 2024.09-ig mért adatok alapján lettek kiszámítva
Összezavarnak a rendszeresen frissülő felületekkel, állandóan bevezetnek új funkciókat, gombokat, automatizmusokat, vagy éppen elrejtenek/megszüntetnek nagyon hasznos beállításokat, csak azért, hogy minél többet költs. Ezek felett nagyon nagyon könnyű átsiklani, néha még velünk is megtörténik, ezért is figyeljük többen a fiókokat.
Auditot kért tőlünk egy nagyon kedves cégvezető, mert nem volt 100%-ban biztos, hogy akit megbízott a fiók kezelésével az megfelelően dolgozik-e. Sajnos jól sejtette, mert nagyon hamar kiderült, hogy 1,5 év alatt 12 azaz tizenkét módosítást hajtott végre a fiókban. Ezt 2024 nyarán néztük át, abban az évben még munka nem történt. A havidíjat természetesen sikerült elkérnie ezért.
Szomorú, szakmát megszégyenítő.
Ebben a fiókban egy nagyon lelkes szakember dolgozott, azonban sajnos nem tudták az egy konverzióra jutó költséget (azaz az egy vásárlásra jutó költséget – szaknyelven CPA) 2000ft környékéről elmozdítani. A tulajdonosnak viszont olyan termékei vannak, hogy 1000ft környékén van csak rajta haszna. Megfelezni a CPA-t nem könnyű feladat, azonban találtunk pár apró beállítást, amik akár oda nem figyelés, megszokás miatt elkerülték a figyelmet, azonban lekorlátozták a fiók teljesítményét. Ezen kívül hirdetésekből se volt sok, hiányoltuk a változatosságot, ahogy a piac is.
A fiók rendebtételére megbízott minket a tulajdonos, majd több hónapos küzdelem és folyamatos tesztelések hatására minden hónapban egyre kevesebbet kellett költeni egy vásárlásért, míg végül elérte az álomhatárt.