Azonnal megoldandó problémák, mint például az eredmények semmilyen vagy hibás mérése, valamint ha a megbízott külsős cég hónapok óta nem járt a fiókban
Kritikus hibák nincsenek, de látszik a fiókon, hogy aki dolgozik rajta, az a hozzá nem értését igyekezettel próbálja ellensúlyozni. Például rengeteg kampány, de mindig ugyanazzal a célközönséggel és hirdetéssel, vagy nem a célnak megfelelő ajánlattétel, stb.
Ezek inkább mulasztások. Kevés hirdetés lett készítve, 1-2 célközönség lett csak kipróbálva. Egész jók az eredmények, de vajon mennyivel lehetne jobb, ha valaki(k) tényleg foglalkoznának vele?
Ilyen is volt, egész egyszerűen minden tökéletesen be van állítva, és mi is mindent szinte pontosan úgy csinálnánk, ahogy jelenleg van
A fenti százalékok 2024.09-ig mért adatok alapján lettek kiszámítva
Összezavarnak a rendszeresen frissülő felületekkel, állandóan bevezetnek új funkciókat, gombokat, automatizmusokat, vagy éppen elrejtenek/megszüntetnek nagyon hasznos beállításokat, csak azért, hogy minél többet költs. Ezek felett nagyon nagyon könnyű átsiklani, néha még velünk is megtörténik, ezért is figyeljük többen a fiókokat.
Auditot kért tőlünk egy nagyon kedves cégvezető, mert nem volt 100%-ban biztos, hogy akit megbízott a fiók kezelésével az megfelelően dolgozik-e. Sajnos jól sejtette, mert nagyon hamar kiderült, hogy 1,5 év alatt 12 azaz tizenkét módosítást hajtott végre a fiókban. Ezt 2024 nyarán néztük át, abban az évben még munka nem történt. A havidíjat természetesen sikerült elkérnie ezért.
Szomorú, szakmát megszégyenítő.
Ebben a fiókban egy nagyon lelkes szakember dolgozott, azonban sajnos nem tudták az egy konverzióra jutó költséget (azaz az egy vásárlásra jutó költséget – szaknyelven CPA) 2000ft környékéről elmozdítani. A tulajdonosnak viszont olyan termékei vannak, hogy 1000ft környékén van csak rajta haszna. Megfelezni a CPA-t nem könnyű feladat, azonban találtunk pár apró beállítást, amik akár oda nem figyelés, megszokás miatt elkerülték a figyelmet, azonban lekorlátozták a fiók teljesítményét. Ezen kívül hirdetésekből se volt sok, hiányoltuk a változatosságot, ahogy a piac is.
A fiók rendebtételére megbízott minket a tulajdonos, majd több hónapos küzdelem és folyamatos tesztelések hatására minden hónapban egyre kevesebbet kellett költeni egy vásárlásért, míg végül elérte az álomhatárt.
Fiókonként kb. 30 perccel kell számolni, de ez függhet a fiók előéletétől is. Ha eddig összesen 50e lett elhirdetve, akkor jóval kevesebb ideig tart kielemezni, mint azt a fiókot ahol havi 5m volt hirdetve az elmúlt 1 évben.
Természetesen, minden munkanap 09:00-17:20 között felteheted az audittal kapcsolatos kérdéseidet ezen a számon +36707876984
Igen, erre kiemelten figyelünk és tisztában vagyunk vele, hogy a telefon másik oldalán lévő személy a saját szakmájának a szakembere és nem ennek, így szakzsargonok durrogtatása helyett egy kellemes oktatós/elmagyarázós átnézést képzelj el. Természetesen ha pl. Te vagy a cég marketingese és kened vágod akkor az ennek megfelelő szakmai színvonalban fog történni az audit.
Az első audit teljesen ingyenes és kötelezettség mentes, és nem fogsz az elején vagy a végén kötelező sales előadást hallani rólunk (hacsak nem kérsz meg rá).
Ebben az esetben a megfelelő mennyiségű adat hiánya miatt nem tudunk auditot adni neked.
Ha 100.000ft alatt hirdetsz és csak pár kérdésed lenne, nyugodtan írj nekünk az info@hmmarketing.hu címre és szívesen válaszolunk.
Ha pedig egyből kiszervezni szeretnéd a Meta és/vagy Google Ads-et akkor jelentkezz a fenti űrlapon, vagy hívd a +36302196984 telefonszámot egy ingyenes és kötelezettségektől mentes konzultációra.
HM Marketing Kft.
Értékesítés: +36707876984
Ügyfélszolgálat: +36707747194
Email: info@hmmarketing.hu
Adószám: 27850107-2-42
Cégjegyzékszám: 01 09 400485
Bankszámlaszám: 11600006-
Adatkezelési nyilatkozat